fredag 8 mars 2013

Ett paket med guldfärgat snöre

Ett turkost paket 
med guldfärgat presentsnöre 

På bordet i salongen just nu

Blomsterstjälkar som blev över



Jag har återgått till att gilla guldfärgade presentsnören. Jag tänker på sådana som jag ibland kunde få på paketen när jag var barn och som jag sparade för att de var så fina och guldiga.

På bordet i salongen står ett paket med turkost presentpapper och gulfärgat snöre. Det är ämnat för våra gäster som kommer senare i eftermiddag. Våra efterlängtade och mycket kära gäster som vi ska få spendera hela vår helg tillsammans med.    


Finaste fredagen önskar jag er!
KRAM
    

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra bilder! :)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Anonym sa...

Vilket underbart paket. Spännande.
Låter som att ni kommer att få en toppen helg.
Kram
AC

Annas röda stol sa...

Underbart paket!!! Vi hoppas på fint väder i helgen :) Så ha det så trevligt med dina gäster. Kram Anna

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Är det jag som kommer? Ah det hade varit hur kul som helst. Fast du hade kanske inte blivit av med mig, hihi! Ha em jättebra helg! Kram!

martinealison sa...

Oh ! ma chère Maria je sens qu'un excellent weekend se dessine pour ce weekend !...
Et comme je suis très curieuse, peut-être me direz-vous ce que contient ce très joli paquet... Chut! un peu plus tard lorsque la personne pour qui il est destiné l'aura ouvert !...

Je vous souhaite une journée de la femme joyeuse et pétillante, gros bisous.

Vita små hjärtan sa...

Vackert! Undra vad det innehåller???
Trevlig kväll vännen!
Kram Agnetha

LyckligaPraliner sa...

Oooo vilka underbara foton!! Riktiga lycko-kort! Jag gillar att fota inslagna presenter och att fota krusidulliga snören :)

Ha en riktigt trevlig helg med de efterlängtade gästerna! :)

Kram Ann-Louise

Vardag och flärd sa...

Du gör allt så vackert!
Ha nu en alldeles ljuvlig helg med era gäster!
Kram på dig, vännen!
Eva

Här är gudagott att vara ! sa...

Så härligt att tillbringa helgen med dom man tycker om !
Ha det så mysigt ♥
Kram / Anneli

Elsa och Helena sa...

Ja Maria, Boulognerskogen ligger i min stad Gävle.

Dina gäster måste bli så glada över ditt vackra paket...det skulle jag bli:)

KRAMAR från Helena

Sirpa sa...

Hej! Fina bilder! Turkos...alla har den färgen nu för tiden på nått form:)
Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa

millandante sa...

Så fina bilder och paket!! Lycka att komma som gäst till dig:)

Kram

mamma lycklig sa...

Hoppas att hela familjen känner sig piggare. Det är väl skönt med ljuset som finns omkring oss nu, och alla färger på kläder och inredning som butikerna säljer. Allt går mycket lättare som att banta, gå upp på morgonen, städa för man ser "skiten" och gå ut och gå på sen eftermiddagen för att det fortfarande är ljust. Vi går en ljuvlig tid till mötes. Ljust är det även i butiken vitt vitt vitt och lite rosa, det är färgerna som jag valt denna vår. Vore så roligt med ett besök från dig ser verkligen i fram mot det. Ha en bra vecka den som nu kommer. Många kramar Nettan

annika sa...

Ååå så spännande med ett fint paket! Hoppas att ni har njutit av helgen. Fantastiskt väder hade vi ju.

Kram
annika