onsdag 17 juli 2013

Dagar som varit

Mosters pelargoner
Det goda rabarberkakan och det vackra porslinet
Min fina kusin i mosters vackra trädgård
Paradiset i Sundbyholm
Utsikten
Paradisköket
Den grillade maten
Två av bröderna
De små busfröna liggandes på bryggan i gästhamnen
"Dannemannen"
Stunden vid kajkanten
Stenkastning i vattnet
Slottet
En av tisdagens höjdpunkter
Den goda glassen...
...och så ett par busiga sommarben


Dagar som varit. Sommardagar då de är som allra bäst. Som i helgen då vi först var på hårdrockskonsert (Iron Maiden) tillsammans med vänner och sedan tillbringade den mysigaste söndagseftermiddagen kring min älskade mosters köksbord. Finheter som efterföljdes av en road trip och ett par ljuvliga dagar tillsammans med min käraste barndomsvän och hennes fina pojkar. Tänk att det finns sådana dagar! Tänk att man har sådana underbara nära och kära! 




Jag fortsätter att vara sommarledig och är därför 
även sparsam med att skriva kommentarer. 
Men jag hoppas att ni har det fint! 

KRAM
    

2 kommentarer:

martinealison sa...

Bonjour ma chère Maria,

Que du bonheur en images ... Profitez bien des heures agréables de l'été...
Merci pour ce petit clin d'oeil.
Gros bisous à vous.

Annas röda stol sa...

Fortsätt och ha det så där underbart som man kan ha på sommaren :))) Finfina bilder. Kram Anna