söndag 28 februari 2016

Ett under femtio

När jag satte mig vid frukostbordet möttes jag av det här
En ljuvlig present från Smulan...
...älskar att hon gillar att besöka loppisar och antikbodar
Kalasfina pinglor
Några fynd från bokrean


Idag har vi kalasdag och jag har fått massor av fina presenter. Att fylla ett under femtio är helt ok. Dessutom har vi hunnit med en promenad i solskenet och en sväng till bokrean. Nu ska vi äta Coq au vin. Min morfar var en mästare på att laga den rätten.


Hoppas att ni har
en fin söndag!
Kram

2 kommentarer:

martinealison sa...

Bonjour ma chère Maria,

Je suis très heureuse de lire de tes nouvelles. Que de merveilleux moments passés en famille ! Une très belle famille. Tes photos sont merveilleuses.
Et hummm ! une belle dégustation de coq au vin ! Un véritable régal !... j'arrive !

Je t'embrasse affectueusement,

Gros bisous.

Vardag och flärd sa...

Grattis fina Maria! Du har haft en fin födelsedag förstår jag.
Och en hel del har du köpt på bokrean, jag har inte köpt en enda bok än.
Ha nu en riktigt fin vecka, vännen!
Kramar Eva