torsdag 24 mars 2016

Men inte jag






På väg till jobbet spelas Kents senaste låt på radion. EGOIST. Och när Smulan och jag sitter vid köksbordet och jobbar lyssnar vi på Adam Lambert. Hon har lyssnat sig mätt. Inte jag. 


There I said it
You say you want the truth, but you can't take it
So I give you lies
I give you lies
You say you want the best, but you destroy it
So I keep it inside
I keep it inside

I tell you something
It's a double-edged sword you're giving
And I can't see the truth in living
When we hide behind a wall of fear
And you don't see it
It's a twisted dream you believe in
And what's the use in pretending?
Let's make the smoke and mirrors disappear


Trevlig Påsk!

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Adam Lambert är jag inte så bekant med men lyssnade på låten du valde och tyckte om den. Jag lyssnar alltid på musik i bilen och vissa låtar spelar jag om och om igen och de blir bara bättre. Vad vore livet utan musik - och blommor?
Dina bilder är som alltid så fina!
Önskar dig, rara vän, en riktigt trivsam och glad påsk!
Kramar ♥ Eva

Unknown sa...

Hej...bland fina bilder & ord.

Jag har flyttat in i en annan liten blogg.
Om Du är ute och strosvandrar, så är du välkommen att hälsa på.

http://evaslivsvandringsblad.blogspot.se/

Kramen ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är härligt med musik, ibland är det melodin, ibland är det orden som betyder mest.

Önskar dig en skön påskledighet!
Kram,
Regina