lördag 25 juli 2009

Semester och inbrott!

*


Vackra rosor överallt!


Vi har varit på campingsemester och under en veckas tid fått njuta av det vackra Österlen!
Nora och Herman älskar verkligen att sova i tält och trots att vädret inte varit det bästa har vi haft en både skön och harmonisk semester! Förutom att umgås har vi besökt diverse sevärdheter och barnen är numera bekanta med platser som Smygehuk, Glimmingehus, Brösarps kullar och Sandhammarens naturreservat! :)))



Det är något magiskt med ljuset .........


Tyvärr fanns det människor av det mer kriminella slaget som upptäckte att vi rest bort, vilket resulterat i att vi haft inbrott i vårt hem ......

Jag hade inte tänkta att ägna dessa vidriga människor något utrymme, så jag kommer inte ytterligare att kommentera denna tråkiga händelse. Däremot vill jag poängtera att det känns ytterst tillfredsställande att Johan i skrivande stund håller på att installera ett huslarm med både ljus och rörelsedetektorer!
Något som känns roligt är att vi i nästa vecka får besök av min både kloka och kära vän A-K och hennes dotter J! Vi ser verkligen fram emot att under ett par dagar få umgås med dem!!! 

Tillsvidare hoppas jag att ni får njuta av sommaren och att livet är lent och rart mot er!
Kram från mig!

Inga kommentarer: