fredag 20 augusti 2010

Sköna fredag!


Vitt, prickigt och blommor i porslin


Genom åren har jag lärt mig att leva i verkligheten, låter lite småtrist, men så är det! Visst är det viktigt att ha drömmar och längtan, men det gäller att inte fastna där.... För det är ju i livet vi befinner oss, i detta enorma och oförutsägbara spektrum. Livet, vilket saknar både löften eller garantier om en evighet... I denna mångfacitet bjuds vi in att delta och fast vi ibland får kämpa, finns i tillvaron oändligt mycket som skänker glädje, vilket jag är otroligt tacksam för! :)


Favoritporslin inköpt på Nice


Jag har många fina vänner som gör mig lycklig och glad! Ett fåtal hänger med sedan barndomen, men de flesta har tillkommit under ungdomsåren och vuxenlivet! :)


Fin vän


I går hade jag en heldag med finaste Karin! Tillsammans med henne är tillvaron fullkomligt opretentiös och helt galet rolig! Hon är precis som många andra väninnor, en mycket klok, stark och väldigt trivsam människa att umgås med! :)))

I kväll blir det familjefredagsmys med film, chips och bubbelvatten! :) Det känns som ett alldeles perfekt sätt att spendera en skön fredagskväll på!


Önskar er en förtjusande helg!

Kram

3 kommentarer:

Stina sa...

Fint skrivet!
Vänner är underbart att ha när man kan känna att man kan vara sig själv.:-) Kram Stina

KLydell sa...

Vad fin den nya headern var!!! <3

Ida sa...

Vad höstig och mysig din nya header är!! Visst är det härligt med vänner och Karin är ju superrar!