tisdag 26 april 2011

Grönska....

Vårtecken i vår trädgård....



Puh... idag blev jag klar med mitt arbete... och ikväll ska jag bara laaaaaata mig! :) Under tiden som jag har suttit fastnaglad vid köksbordet och skrivit på min rapport, har naturen bytt skepnad utomhus.... Numera grönskar det i skog och mark och minsta lilla tuva skvallrar om att våren är här..... Jag säger bara, åh så underbart!!! :)))


Önskar er en skön och trivsam fortsättning på veckan!!!
I morgon ska jag ut och sola mitt bleka nylle!!! :)
KRAM

6 kommentarer:

annika sa...

Härligt att du är klar med ditt arbete. Alltid skönt då man har skickat iväg det...man känner sig fri liksom. Hoppas att det blir sol imorgon så du får njuta lite du också.
Så fin hon är lilla D där i trädgården...som en blomma.

Kram på dej!
annika

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Lika vackra bilder som vanligt. Den där snyggingen i hatt är ju helt bedårande.
Sen ser jag att du fått hålla i det finaste som finns, en bäbis, så ljuvligt.
Vilket näpet ansikte.

Tack så jättemycket för dina krya på hälsningar, det värmer.
Det är så, att vi bor vid vatten, en sjö, men just islossningen är i älven, en bit ovanför där älven mynnar ut i sjön, där filmade jag isbruset.
Sen kan jag visa bilder fån sjön, när isen går.
Längtar så mycket efter öppet vatten.
Nu önskar jag dig också en fin vecka, och massor av vila mellan din tuffa läsning.
Kram Zara

Anonym sa...

Visst är det härligt med vår, hoppas att även du får en skön dag!
Kram Carina

Härligt hemma sa...

Ååå vad jag gillar dina bilder, så härlig känsla!! Skönt med lite avkoppling för dig!!
Ha det så gott!!
KRAMAR Madeleine

Stina sa...

Så underbara bilder. Så söta.:-) Kram Stina

Ida sa...

Gud va skönt att uppgiften är inlämnad så du kan njuta av de underbara vårvädret!
Vilka härliga bilder, våriga och pastelliga!! Underbart!

Puss puss <3 <3 <3