lördag 4 februari 2012

Mitt livs första

Rosor...

Långklänning som behöver fixas lite...


Jag har en jättefin man... en som är väldigt snäll, vänlig, tålig, smart och ofta väldigt rolig! Dessutom är han världens bästa pappa åt våra barn och han äger ett enastående tålamod och är enormt kärleksfull gentemot sin familj! I LOVE HIM!

Idag är det min mans stora dag och vi gör oss till lite extra genom att klä oss i långklänning och frack! Jag är så stolt, för i eftermiddag ska jag nämligen gå på mitt livs första promovering... och ikväll blir det festligheter och bankett! Min man är så mycket värd det här!!! :)

Det här med festklädsel har emellertid aldrig varit min grej... och innan det bär iväg måste jag fixa och trixa lite med klänningen. Den känns nämligen inte helt rätt (eller som grabbarna Schyffert och Lindström skulle ha uttrycks det, den känns inte som jag). Så jag tänkte att ett ditsytt rosband kunde ordna detta, få klänningen att bli lite mera jag! ;)


Önskar er en fin lördag!
Kram
 ♥ 

4 kommentarer:

Åke och Tanterna sa...

Hoppas Ni får en fantastisk dag/kväll.

*KRAMAR i massor*

annika sa...

Härligt spännande! Hoppas att det blir en fin upplevelse...men du kommer att vara så fin i den klänningen.

Kram

Vardag och flärd sa...

Så fint du skriver om din man och jag hoppas du säger det till honom! En promovering - så högtidligt - men i vilket ämne? Psst, jag är bara nyfiken.
Din klänning är stilig och rosorna så eleganta, jag tror att du kommer att känna dig som en drottning bredvid din fina man.
Hoppas på en fantastisk kväll!
Lyckokramar från Eva

Vita små hjärtan sa...

Stort Grattis till honom!!!!
Å du kommer "äga" i den klänningen!
Kram Agnetha