onsdag 8 februari 2012

ORD


Kuddfodral H&M HOME... okomplicerade och fina ting




Just nu känns det som om jag har slut på ord... enkla, okomplicerade ord att dela med mig av här. Det är alldeles för mycket andra ord och begrepp som far runt och min tid består mest av ord som ska formuleras och analyseras och vägas in och värderas och skrivas om eller flyttas runt och (andningspaus)... Tja, jag har nog slut på vanliga herdelika, trivsamma ord om vardagliga bagateller och livsnödvändigheter. Förutom att handskas med "de här andra orden", så gör jag omöjliga beräkningar där ord och tid inte går ihop, eftersom dygnet timmar just nu skulle behöva bestå av så många fler... Så om jag är usel på att lämna små avtryck inne hos er, är det för att jag försöker att lösa omöjliga tidsekvationer där antal oskrivna sidor inte står i förhållande till dygnets timmar.


Nu ska jag sätta mig och mysa med en sjuk "liten" Smula ett tag... Vila lite innan jag återgår till omöjliga ekvationer och oskrivna blad.



LEV VÄL ALLA RARA!
KRAM

8 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Oj oj det där lät komplicerat.Jag är mäkta imponerad av ditt läsande.
Ha det så gott vännen.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Ibland måste det enkla kompliceras för att uppnå vissa våglängder, även om det framstår som både förståeligt i sammanhanget, och utifrån sett, samtidigt väldigt trist.

DU är i vilket fall somhelst ambitiös med ditt pluggande, bra jobbat :-)))

Kramen från Eva

Jennys gömma sa...

Hej, kul att hitta hit! Det låter spännande det du sysslar med...
Visst har HM Home mycket snyggt och bra priser! kram Jenny

Vardag och flärd sa...

Orden i kommentarerna kan vi vänta med, viktigt är att du får ihop dina ord till ditt arbete. Snart är det helg och förhoppningsvis kan du koppla av lite då.
Ta hand om lilla Smulan, det är gott för er båda, kära du!
Kram Eva

annika sa...

Klart att vi har överseende med att du inte hinner med kommenterandet men dina vackra bilder vill jag inte vara utan. Fortsätt och kämpa på för du är snart i mål vännen.

Stooor kram

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen...
Är mitt uppe i samma sak som Du. Väger varje ord på guldvåg för att rata 99,9% och behålla det perfekta ordet. Känslomässigt urjobbigt och energin till annat försvinner...Dåligt samvete hur och vad jag än gör..."borde sätta mig och skriva, borde läsa en avhandling till, borde..."

Må gott


*KRAMAR om*

mamma lycklig sa...

Words, don´t come easy......
Var rädd om dig.
Kram Nettan

Vardag och flärd sa...

Tack för dina värmande ord, kära vän! Det kändes så bra! Och då saknades inte ord för dig. Hoppas lilla Smulan är bättre idag!
Kram på dig, du fina! Eva