torsdag 22 oktober 2009

Fastfrusna löv och längtan....


Just nu är det massor att göra..... jag hinner knappt med att prata med mina vänner! Det är flera som jag lovat att ringa, men när dagens alla måsten äntligen är avklarade, så har klockan oftast passerat elva, vilket är lite för sent för att min energi ska räcka till något annat än att somna framför TV´v.

Men nästa vecka hör jag av mig, jag lovar! <3


Just nu längtar jag efter flera saker och förutom tid, så är en resa ner till Karlskrona och min bror något som jag verkligen längtar efter!
Jag trivs verkligen i denna stad, men framför allt tycker jag om att få vara bland mina nära och kära! Givetvis har jag många goa människor i min omgivning, men min bror träffar jag bara ett par gånger om året, så det umgänget är väldigt speciellt! :)


En annan människa som är speciell är lilla Snufflan och förutom mina egna barn, så är hon den mest fantastiska lilla skapelse som finns!




I morgon är det fredag och helg!
Jag önskar er den allra bästa och jag hoppas att ni är rädda om er!!!!
Kram från mig!

Inga kommentarer: