måndag 14 juni 2010

Bara vara....

Har laddat med böcker......


Att ha sommarlov är underbart!!!! Vi tar dagen som den kommer, äter när vi blir hungriga och lägger oss inte förrän sent om kvällarna.....


Vackra Tildatyger och rosa lemonade


Vi har även hunnit med en hel del roligheter, som att fira finaste studenten Daniel, haft pysseldag och sytt Tildaänglar, samt målat utemöbler.... Ja det sista kanske inte var så roligt, men jisses vad nöjd jag kände mig efteråt! :)

I morgon ska vi fortsätta att bara vara.... sitta på altanen, dricka rosa lemonade och läsa böcker..... Bara göra det vi vill och absolut ingenting....

Hoppas att ni mår bra och att ni haft en fin helg!

Var aktsamma om livet!

Kram

6 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åh, Det låter som en bra start på Sommarlovet!
Hoppas att du får en fin o skön dag med mycket solsken.
SommarKramar till dig från mig! Therese

nina/nice sa...

Åh vad härligt!
Jag förstår att ni njuter...
Att bara ta dagen som den kommer, det
är så ledighet skall vara.
Ha en underbar dag, alla fina!
Kram Nina

Ida sa...

Livskvalitet på hög nivå! Gud så härligt!! Nju njut njut
<3 <3 <3

annika sa...

Härligt....
Jag börjar mitt sommarlov i morgon...med stavgång
Kram annika

Huset vid ån sa...

Tack för dina alltid så trevliga o gulliga kommentarer inne hos mig. Jag blir såå glad ska du veta! Hoppas att du får en fin dag med mycket solsken....SommarKramar Therese

Vita små hjärtan sa...

Åååå det lät alldeles fantastiskt härligt!!!! Ja du får njuta nu av ditt lov!!!!
Kram på dig vännen/Agnetha