fredag 18 juni 2010

Pyssel, sommarfeber och kalas....

'
Familjens nya husängel


Här råder just nu sommarfeber och snoriga näsor.... I förrgår blev Doris sjuk och i natt vaknade Herman med hög feber.


Nora och jag har sytt en del


.....Så idag har lilla gubben legat i soffan och sovit medan jag har pysslat och Ida lagat mat inför Doris 1-årsfest!


Den ena blir födelsedagspresent åt världens goaste lilla tjej


De enda som varit utanför dörren, förutom Johan, är Nora och Kajsa som spelat badminton och shoppat på Marieberg.


Rosa och vitt, romantiskt och sött...


Ikväll är Nora på fest medan vi andra grejar här hemma. I morgon har Ida och Joel fest för lilla Dorisen hemma i vår trädgård, så nu hoppas vi på strålande sol och skön sommarvärme..... eller åtminstone uppehåll! ;)

Nej nu ska jag mysa med min lilla feberrosiga älskling som förhoppningsvis är mycket bättre i morgon!!!


Allt gott till er och ha nu en riktigt skön helg!!!!
Stor kram från mig



5 kommentarer:

nina/nice sa...

Åh vad fina Maria!
Vad duktiga ni är du och Nora!
Mysigt med egen husängel...
Hoppas ni får den bästa kalasdagen!!!
Hälsa hela fina familjen, och grattiskrama
Doris från mig!
Varmaste kramen Nina

KLydell sa...

Vilka fina änglar ni har gjort!! De var verkligen jättetjusiga.
Hoppas att Herman snart blir frisk! <3

Vita små hjärtan sa...

Men så fina ni har gjort! Vad duktiga ni är!
Men så trist med feber nu! Krya på er så mycket!!!
Kram på dig vännen!!!!! /Agnetha

Huset vid ån sa...

Åhh, Du är så pysslig o duktig!
Dom ser så fina ut!
Hoppas att du får en fin midsommarvecka och att ni kryar på Er! Många SommarKramar till dig! Therese

Stina sa...

Hej gumman!
Jag kommer att skriva i den låsta bloggen under tiden jag har sommarlov från den andra.
Kram Stina

OM du vill läsa där så kan du skicka ett mail till mig.
hemmalaiv@hotmail.com