torsdag 3 juni 2010

I morgon börjar sommarlovet

Raraste rosen från finaste Nina!

Morsdagspresenter inköpta på Nice

Underbara Green Gate!

Älskad blomma

I morgon skriver jag terminens sista tentamen och sedan börjar sommarlovet!!!
På eftermiddagen är vi bjudna på studentfest och på kvällen kommer min kära bror och svägerska!!!

Jag hoppas att ni har haft det bra i veckan och att ni får en skön och trevlig helg! Jag har inte kollat, men jag hoppas att det fina vädret håller i sig och att ni får chansen att njuta av solen och värmen!!! :) Var rädda om er!!!!

Stora kramen från mig!

5 kommentarer:

nina/nice sa...

Lycka till imorgon, det kommer gå jättebra!
Vad kul med studentfest! Hoppas du kan
slappna av efter tentan och ha riktigt roligt!
Hoppas också ni får en toppenkväll med din bror
och svägerska!, och helg!
Jag har ställt undan en blomma till dig...
Varmaste kramen Nina

Anonym sa...

PUSS TILL DIG MIN KÄRASTE VÄN!!!!!!!! LYCKA TILL IDAG PÅ TENTAN!!!! VI HÅLLER ALLA VÅRA TUMMAR !!!!!!! KRAMISSSSSSSSS :) ANNIKA DIN LÅTSAS SYSTER !!!!!!!!!

Vita små hjärtan sa...

Å vad skönt det lät med sommarlov!!! Hoppas tentan gick bra!
Så vackra bilder....
Ha en fin helg!
Kram Agnetha

Huset vid ån sa...

Vad skönt med sommarlov!
Nu får du njuta av sommaren....Hoppas att du får en fin o skön söndag! Kram Therese

annika sa...

Så nu har du sommarlov! Härligt...skönt att kunna göra annat på dagarna. Jag jobbar några dagaar i nästa vecka också sen så..
Kram annika