fredag 17 september 2010

Livets glädjeämnen...


Glädje i form av en bukett.....

.... är många! Men det bästa av allt är nog att det mesta som bringar glädje och lycka faktiskt är gratis och ganska okomplicerat. Det kan vara ett ord eller en handling, det gäller bara att ha förmågan att se och uppskatta det man får och omges av... för annars spelar det ju inte så stor roll...

Idag blev jag så glad när jag fick ett mail från en fin fin vän, ja en av mina absolut bästa!!! Tack rara goa A-K för att du är mitt bollplank och spegelbild och för att du är så snäll och klok! Du gör mig glad!!! :)))


Trevlig helg alla rara och fina! Nu ska jag plugga och ta hand om två mycket hängiga och febriga barn!

KRAM

5 kommentarer:

Stina sa...

Så härligt inlägg med en så underbart vacker bild också.:-) Kram Stina

KLydell sa...

Vilka fina bilder du lägger upp!!
Hoppas att barnen snart mår bättre och att pluggandet går bra i helgen!

Ida sa...

Du har så rätt i det du skriver, att lycka och glädje är gratis, något som jag tråkigt nog inte tror att alla har förmåga att uppleva!

Hon är så go A-K det kommer alltid ut massa kloka saker ur hennes mun!!

<3 <3 <3

Tvärslå sa...

Goda vänner är det bästa som finns :)

Härligt hemma sa...

Ja bra vänner är så mycket värt.. Såååå vacker bild du visar, den blir man glad av :). Lycka till med pluggandet och krya på er!
Kram Madeleine