torsdag 14 oktober 2010

Närvaro.....

M som i Melker, ett litet MiRaKeL som blivit "stor"! Här tillsammans med sin fantastiska mamma, Annika! ♥


LIVET, så oändligt och enormt...... proportioner vilka ibland kan vara svåra att greppa! Men med envishet och oändligt tålamod kommer man långt!



...Tidigare idag, en påhittig och fullkomligt underbar liten dam på besök hos mormor! :)


Närvaro är mitt nya mål! Hundra procent fullständig närvaro!
Lev väl kära ni och glöm inte bort vad som verkligen är viktigt!
♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Så sant som det är sagt! Önskar dig också en trevlig fortsatt kväll :-)
Kram Annica.

Stina sa...

Härligt inlägg!
Kram Stina

mariaemb. sa...

Kloka ord!

Tack snälla du för dina ord hos mig! Tackar även för att du lämnade en kommentar så att jag hittade hit till dig. Du bjuder på vackra bilder och mycket inspiration!

Kram Maria

Nora sa...

Hej!
Annika ser så snäll ut, och så är hon det också!!!!
Nora ♥ ☺ :D

annika sa...

Fin liten MirakelMelker med sin mamma och sen bilderna på lilla fröken...söta.
Svårt att vara 100% närvarande...kräver träning.
Kram
annika

mamma lycklig sa...

Vilka underbara bilder, tror du valt fel inriktning. Du skulle nog bli fotograf i stället. En del människor kan verkligen se bilden innan den ens är tagen. Jag kämpar på med min kamera, men dit är inte så ofta jag lyckas. Men min lilla dotter är super duktig, så det är hon som tar de flesta korten.
Ha en riktigt helg med mycket närvaro.
Kram kram Nettan

Anna sa...

Fina bilder. Det påminner om julstämning!
Ja, fint med oss, men jag behöver sova lite mer nu i helgen, för jag sov för lite under veckan. Pga mycket med allt på dagarna och kvällarna. Barnen ska vara hos farmor hela helgen.
Skön hösthelg på er också! Kram!

Anonym sa...

:) :) :) Ilove you !!!! Anonym från V-ås <3

Ida sa...

Vilken fantastiskt underbar bild på älskade Annika och Melker, det verkligen lyser om dom!!!
♥♥♥

Stina sa...

Hoppas att du får en bra helg du rara.
Kram Stina

Sirpa sa...

Så fina ord o söta bilder!
Hemkommen från en så kanska fattig loppis, hoppas på pyssel också!
Har en fin lördag!
Kram Sirpa

Fjällsnipans Alster sa...

Det går jätte bra att få hjärtan skickade. Skicka mej ett mail med din adress
så ordnar jag det. Men jag kommer inte hem förens på tisdag, fixar det på en gång på onsdag.
Ha en fortsatt fin helg, kram Nettan

Huset vid ån sa...

God Förmiddag vännen!
Hoppas allt är bra!
Vilka fina bilder, dom säger mer än tusen ord....

Kul att du ville vara med i min lilla utlottning!
Hoppas att du får njuta av en fin söndag!
Kram Therese