tisdag 24 maj 2011

Ordning och reda på det mesta....

Söt förvaringskorg inköpt hos Nina


Oj vad papper det blir när man ska skriva ut nödvändigt läsmateriel! Det är tur att vi har lite olika förvaringsmöjligheter, som används till just, nödvändig förvaring "hm"....  och det är tur att jag har  en sådan koll på mina papper, så att jag aldrig behöver leta efter, eller fundera över, var de finns... :P



Hermans söta, och egenhändigt sydda, "Krabbelur"


...och oj igen, för fy vilka problem jag har med Blogger! Ida var här och efter att hon hade använt  min dator  för att göra ett blogginlägg,  kunde jag inte logga in på min blogg, för då kom jag till hennes instrumentpanel! Det är tur att jag har en händig man, som fixade och trixade så att jag kunde få en annan webbrowser, vilket undanröjde problemet! :)


Jag hoppas att ni har fått en bra start på veckan!
Ta hand om er!
Kram

2 kommentarer:

Stina sa...

Ja, det är mycket problem med Blogger fortfarande. Man blir så sur.
Kram Stina

KLydell sa...

Vilken mysig filur Herman har sytt!!