tisdag 10 maj 2011

Viktigt och mindre viktigt...

Take a stand against Child abuse!



Den 1:a juli är det den "vita dagen", en manifestation för de utsatta barnen.... Genom att bära vita kläder kan du tydliggöra att du tar ställning mot barnaga och misshandel!



 
  


Glimt från sovrummet.... Genom åren har sovrumsinredningen skiftat både i stil, färg och form. De senaste åren har det varit vitt... åh vad jag trivs med det!



I sommar ska jag gå i ett par svensktillverkade träskor... precis som när jag var barn


När Herman var i treårsåldern älskade han att gå omkring i träskor... Hans favoriter var ett par orangeblommiga som hans storasyster haft.... Lilla sötnosen, så liten och go!!!  :)

Nu ska jag fortsätta att plugga. Senare under dagen blir det föreläsning och ett besök hos polisen, det är nämligen dags att skaffa ett nytt pass!


Ta hand om er och de ni månar om!!!

KRAM

8 kommentarer:

Ida sa...

Jag ska absolut bära vitt den första juni!!

Jag älskar dessa träskor, jag har likadana förutom att mina är svarta.;)Herman han är väl för go! Doris är precis som honom, hon borde få ett eget par för att hon älskar nämligen att provar mina...
Undra om det är Axelsson genen som har bidragit till detta intresse för skor....

Puss puss
<3 <3 <3

KLydell sa...

Vitt den 1 juni är det måste!!!!!
Hoppas att det går bra att plugga, själv sitter jag med min hemtenta men vill göra allt möjligt ist!
puss

nina/nice sa...

Självklart tar vi ställning och bär vitt!!!
Vilken vacker bild på sovrummet!
Visst känns sovrum mer lugna och
harmoniska om dom går i vitt?
Ha det bra hela fina familjen!
Kram Nina

Anonym sa...

Vitt blir det den första juli!
Kram till dig!
Carina

annika sa...

Ska försöka komma ihåg den dagen så jag kan klä mig i vitt då.

Vilka dagar vi har nu! I dag har jag varit i Alvesta på studiebesök på Grönkullaskolan. Intressant.

Kram
annika

Vardag och flärd sa...

Nu påminde du mig om att jag måste skaffa nytt pass, tack för det! Vackert sovrum du har och visst bär vi vitt den 1 juni!
Ha det fint!
Kram Eva

Stina sa...

Vackert som bara den.:-)
Kram Stina

Anonym sa...

nnnn