måndag 29 augusti 2011

Att komma igång...

På skåpet i vardagsrummet... de vackra rosorna som Annika hade med sig


...blir min stora uppgift denna vecka!!! Att börja ladda inför höstens skrivande.... men inte i pedagogik, som det först var tänkt, utan i psykologi!


På soffbordet i vardagsrummet... brudslöja från trädgården


Att pyssla är ett bra sätt att komma igång! Att vara kreativ och produktiv brukar, för mig, vara ett effektivt sätt att både varva ner... och starta upp nya projekt!!! SÅ idag ska jag klippa och klistra... måla och fixa lite, vilket känns som en perfekt sysselsättning denna regniga höstdag!  Vad det blir visar jag vid ett senare tillfälle! :)))


...fler rosor

Igår hade vi myskväll... drack te, åt nygräddade scones med björnbärsmarmelad och såg filmen Just Go With It, en helt klart sevärd och trivsam film! :))) Höstkvällar och filmmys... visst känns även det som en perfekt sysselsättning nu när kvällarna mörknar redan vid niosnåret?! Har ni några filmtips att dela med er av? :)))


Önskar er en bra start på veckan!!!
KRAM

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra bilder igen, som alltid!

Mitt filmtips får bli Horrible bosses, på bio nu!
Kram Carina

KLydell sa...

Den är bra den filmen! Vad gott det lät, nio blev jag lite sugen! :)

Nora sa...

Gud va gott de va med scones framför TV:en! Jag tycker vi kan hyra en till film å göra om det!! ;D
Kram Nora! <3

Vita små hjärtan sa...

Vad mysigt ni har det...
Å vilken perfekt dag för pyssel. Säkert nå vackert, spännande...
Kram Agnetha

Härligt hemma sa...

Tack fina du för din grattishälsning :)) Visst är det underbart med dessa härliga höstkvällar!!
Ha en fin vecka!!
Kramar Madeleine

Unknown sa...

Höstens skrivande i psykologi...låter intressant!

Väldigt vackra rosenbilder ~~~

Komma igång, sa Du...mmm...här blir det till att komma igång med pannkaksgräddning nu ;*)

Kram ♥
från Eva