lördag 14 april 2012

Hellre solskensröda kinder

Blommönstrade glas (IKEA) för saftdrickande barn och vuxna


Idag orkade vi med att sitta ute i trädgården och njuta av det vackra solskensvädret ett litet tag! Ljuvligt var det och röda om kinderna blev vi! Solskensröda kinder är helt klart bättre än kinder som hettar av feberrosor!!! :)

Imorgon är jag ledig och då ska jag bara vila, njuta och kurerar mig. Kanske tillåter vädret att vi trädgårdsfikar... dricker kaffe och sörplar saft ur de nya blommiga glasen. Vi får se! :)


Fin fortsättning på helgen 
önskar jag er!
Kram
 ♥ 

9 kommentarer:

annika sa...

Det var bra att ni passade på när vi nu äntligen fick sol.

Hoppas att morgondagen bjuder på liknande väder.

Ha det gott i morgon också.

Kram

mamma lycklig sa...

Ha en skön söndag.
Kramis Nettan

martinealison sa...

Une photo qui ferait frémir de joie Demoiselle printemps... Je te souhaite une bonne semaine...
Gros bisous

Tre Tanter sa...

Skönt att ni mår lite bättre nu. Ha en fin vecka!
Kram 3 Tanter.

Vardag och flärd sa...

Så du blev också sjuk, tråkigt! Men sol och frisk luft kan vara bra medicin bara man inte fryser. Imorgon ska du också dricka gott ur de uppiggande glasen!
Ta hand om dig!
Kram Eva

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej snällaste Maria.
DU gör mig GLAD!! Tack!
Ser att ni varit sjuka hoppas alla er är friska nu igen, och att solen ger er solskensröda kinder, som du så fint beskriver det.
Må din vecka bli frisk och fin vännen.
Kram Zara

Elsa och Helena sa...

Hoppas du känner dig bättre imorgon. Nej, nu måste jag nog åka till IKEA...så fina somriga saftglas:)

KRAM Helena

Här är gudagott att vara ! sa...

Skönt att ni börjar piggna till !
- Glad blir man när man ser dina blommiga och somriga glas ♥
Sköt om dej !
Kram Anneli

kavallinskan sa...

Vilka fina glas...såg bilden på din rullvagn också...så snygg! Vill ha!
Fin kväll!
Kram