måndag 16 juli 2012

Nu så

Den gamla sänggaveln blir nu Smulans


Sakta men säkert börjar den enorma tröttheten efter vårens slit att ge med sig! Det tar sin tid minsann, så är det. 


Ljuvligt påslakan... en uppskattad julklapp


Mer ork innebär ökad inspiration... Så nu ska tapeten upp i sovrummet och den nya sänggaveln som min händiga man har snickrat ska målas och sättas på plats! Känns som en trivsam sommarsyssla nu när vädret är oregerligt! Visar när det är klart. :)


Hoppas att solen skiner på er idag!
Ta hand om er
Kram

8 kommentarer:

KLydell sa...

Har JOhan gjort en sänggavel?? Det skulle jag vilja se en bild på?
Vilken smula menar du?? ;)

Åke och Tanterna sa...

JISSES... är Ni i fixartagen Ni också och vad jag kan se av Dina bilder tycker jag det blir jättebra.

Må kalas

*KRAMAR på`na jättemycket*

martinealison sa...

Il semblerait d'après la météo que le soleil veuille bien venir faire une apparition digne de l'été ! Il serait temps, car franchement il est bien morose cette année... Finalement tu as bien raison de soigner ton intérieur et de lui apporter cette belle touche... Bravo à ton époux et toi-même.
Jolie publication.


Gros bisous.

Vardag och flärd sa...

Vännen, tack för dina vänliga ord och din omtanke! Har nu aviserat på jobbet att vi måste få en ändring, alla går på knäna så efter semestern ska vi börja strukturera. Det är min son och två till som startade företaget för 4 år sen och det är några hemska år innan allt blir bra. Som mamma har jag gett lika mycket som ägarna och jag kan vara mamma åt både ägare och anställda så det tar på en gammal gumma. Det går bra för oss trots dåliga tider i branschen så allt slit ger resultat och nu ska vi väl få det lite bättre.
Så gott att du har fått lite lust och ork och det ska bli roligt att se den egengjorda sänggaveln och tapeten uppsatt!
Än en gång tack för din omtanke, rara du!
Kramar Eva

Ida sa...

Det kommer bli så fantastiskt fint när allt är klart!! Det ska bli så roligt att se :). Det är tur att du har en sådan händig karl, så han kan snickra och fixa så att alla dina idéer kommer till liv :)! Det ska ju bli lika så roligt att se hur fint det kommer bli i smulans rum :)

Hoppas att ni hinner med allt ni vill uträtta idag!!

Puss puss från mig och Doris ♥♥♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det kommer att bli så fint! Sänggaveln och påslakansetet är så fint ihop. Den rosa stringhyllan är underbar!

Önskar dig en skön dag!
Kram,
Regina

Vita små hjärtan sa...

Toppen! Så fint! Kul att fixa och trixa...
Ha det gott Söta!
Kram Agnetha

Stina sa...

Det ser väldigt fint ut det där.:-) Kram