söndag 19 maj 2013

Söndagen


Scones bakade på rismjöl

Det blir ytterligare en frukostbild. Från förmiddagens frukost när vi drack kaffe ur buljongkopparna och åt scones med marmelad och ost. Det blev en trivsam långfrukost med glada karatehjältar och en finfin Elin som övernattat.

Under dagen har mannen klippt gräsmattan och jag har varvat kökssysslor med annat nödvändigt. Som att baka chokladbollar (mycket viktigt) och vattna blommorna tillsammans med en liten Sötnosa. 


Jag hoppas att ni har 
haft det bra.
KRAM
 ♥ 

8 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

VILKA fina bilder! jag är ingen frukostmänniska så där till vardags men på helgerna är det gött!!
jag klippte gräsmattan för första gången i år! Fint blev det och jobbigt var det, då sommarvärmen hälsat på idag! Underbart!
Stor kram!!

Unknown sa...

Nice your blog!
Greetings from Rome
Emanuela

annika sa...

Du verkar ha ett gott sinne för att njuta.

Kram
annika

Sirpa sa...

Låter och ser ut så härligt! Kan tänka mig att du njöt!
Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Sirpa♥

Annas röda stol sa...

Härliga frukostbilder i vackert porslin!! Ja nu vill man bara stanna tiden :))) Ha en bra dag. Kram Anna

Anonym sa...

Ser så mysigt ut.Frukost är bland det bästa på dagen, i alla falla på helgen när det går att sitta i lugn och ro. Å lugn o ro ser det verkligen ut som ni har, på dina vackra bilder.
Kram
AC

Vardag och flärd sa...

Så fin frukost, det är njutning! Julia och jag åt frukost på verandatrappan, det var också njutning.
Bilderna på Sötnosan är underbara, hon är en lycklig flicka som blir så stor!
Ha det fint, raraste!
Kramar Eva

Sirpa sa...

Hej igen! Vill önska dig en fin kväll! Vilken sötnos det går där nere:)
Kram Sirpa♥