fredag 31 maj 2013

Småblommigt Mönstrat och Tack

Småblommig klänning  (gammal)
Ljuvliga lådor från butik GLAD och Lagerhaus


Det var skönt att få det sagt. Det här om bloggandet. Tack för er respons och för era fina ord. Det värmer innerligt. Kram och kärlek tillbaka!

Idag varvar jag skrivandet med fixande och donande. Städar och sorterar bland mönstrade lådor och annat plock. Hann även med att fotografera Idas tjusiga klänning innan hon for iväg. Småblommiga kreationer gör mig sommarglad. 


Finaste fredag till er!
KRAM

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det är något visst med ljuvliga lådor, jag blir alltid som glad av att se på såna :-)

Nu ska jag inte samla på mej så mycket mer här i livet, så jag tycker det är underbart att få njuta av Dina, alla Dina, vackra foton <3

Småblommigt är också finfint, och här skiner solen över dagen, och just idag så tycker jag att det är en väldigt vacker försommardag, även om jag älskar hösten allra mest.

STOR KRAM
Eva

Anonym sa...

Kloka ord om bloggandet. Jag förstår hur du tänker. Håller med dig i mångt och mycket.
Ha en riktigt skön lördag
Kram
AC

martinealison sa...

Bonjour ma chère Maria,

Un réel bonheur que de vous retrouver... et de retrouver vos publications.
Je vous remercie pour votre gentil commentaire et votre fidélité.

J'adore cette petite robe "ancienne" fleurie. J'en ai conservé plusieurs et j'ai toujours beaucoup de plaisir à les reporter.
Je vous fais de gros gros bisous.
Bon weekend.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är bra med lådor för förvaring och är de dessutom snygga är det ju extra bra=)
Jag gillade ditt förra inlägg, tänkvärda ord om att blogga, klart det ska kännas rätt i själen. Det finns olika anledningar till varför vi bloggar, var och en har sin egen anledning och vi väljer också att läsa dem som vi gillar, det finns bloggar man gärna återkommer till och andra inte.
Önskar dig en fin söndag!
Kram,
Regina

Sirpa sa...

Hej Maria!
Vi alla bloggar av olika anledningar väl! Jag gillar verkligen att läsa din blogg! Mycket bra skrivet förra inlägg!
Söt klänning!
Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa♥