söndag 2 juni 2013

Att ha firat lite i efterskott

Marängbakelser och andra sötsaker
Tårtljus och sång
En Sötnosa och Smula som saknat varandra
Paketöppning
Födelsedagsmiddag
Min morsdagspresent
Paris...


Några bilder från gårdagens festligheter. Då vi firade Smulan som fyllt sexton, men som tillsammans med sin franskaklass befann sig i Paris under sin födelsedag. Nu är hon hemma, nöjd och glad och en aningens trött! Behöver jag säga att vi är hjärtans glada över att hon har landat hemma i soffan igen?! 



En fin söndagkväll 
önskar jag er!
KRAM

5 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Mums, underbart!!!! Nu måste jag gogla recept på marängbakelse :))) Kramkram Anna

Åke och Tanterna sa...

Hälsa fröken och gratta från oss.

Så himla fina bakelser... och som alltid härliga bilder.

Syns snart

*KRAMAR om`na*

LyckligaPraliner sa...

Åh Paris... Så underbart :)

Och helt underbara kort!!! Tycker mycket om att kika in här hos dig, läsa dina fina rader och se glimtar från ett hem som jag tycker verkar fantastiskt fint!

Kram Ann-Louise

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Maria och tack för din rara hälsning ♥
Tänk att ni också firade i efterskott både födelsedagskalas och morsdag :) ! - Underbara bilder bjuder du på som vanligt, och dom där bakelserna och kakorna skulle man väldigt gärna smaka på !!!
-Tänk att ha ett eget Eiffeltorn...Det är inte alla som har det ;) !
Önskar dej en härlig vecka !
Kram Anneli

Pastel Darlin' sa...

Så himla fint kalas! Jag vill också ha kalas nu ^^

Tack för din fina kommentar! Jag hoppas allt är fint med er <3 Är du färdigpluggad nu förresten? ^^ Jag har bara ett enda år kvar sen är jag lärare, galet ^^