onsdag 13 november 2013

Papper och massor av värme

Ett paket från där här underbara butiken...
...med de finaste korten
Känslan...
...då man njuter av härligheter
Ett underbart gott te...
...tillsammans med massor av papperslycka
Murriga och mönstrade och blommiga och alldeles obeskrivligt ljuvliga.
Inhandlade hos Mokkasin och Nice Presenter


Varm och berörd. Det är så det känns när man får uppleva bloggvärldens finheter. Innerligt tack för era värmande och kloka ord! Jag tar till mig det ni skriver och jag bevarar och vårdar det ömt. Tack och tack igen! ♥ ♥ ♥

Varm och road. En annan trivsam känsla jag bär på. Vi har ju en kväll i veckan då det bara är Sötnosan och jag. Ibland går vi på stan. Tittar oss igenom stadens leksaksaffärer. Pratar om livet som fyraåring, eller "nästan femåring" så som Sötnosan skulle ha valt att uttrycka det. I måndags blev det mycket prat och jag fick berättat för mig om julklappslängtan och om saker hon älskar. Som att hon verkligen älskar träd med vacker belysning. Älskar jättesuperduperjättemycket!
  
Varm och glad. Även så känner jag mig. Glad över de ljuvligaste korten och papperen. Och över ett obeskrivligt gott te. Jag tror knappast att man kan få för mycket av vare sig papper eller te. Eller viktigare än så, av värme och kärlek. Och den här veckan har jag upplevt massor av värme. Det hoppas jag att ni också får göra.     

Önskar er en jättefin 
fortsättning på 
veckan!
KRAM
    

3 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Åh så mycket fint!!! Man vill ju ha allt från Mokkasin :)) Jag har kikat på de murriga pappersarken och varit så sugen, men nu ser jag ju hur snygga de är...det får bli en beställning. Finfina bilder du visar. Ha en trevlig kväll. Kram Anna

annika sa...

Hej fina Maria. Jag älskar att titta på dina vackra bilder och läsa dina kloka ord. Jag läser bloggar som ger mig energi, som fyller på mig och inte dränerar. Om man skriver och fotar det som är en själv så lämnar man avtryck. Jag skriver inte heller om det som är jobbigt i vardagen för då skulle det bli ännu tyngre. Självklart nämns något ibland men det är inte typiskt mig. Men jag sopar inte mina problem under mattan för det men jag föredrar att precis som du skriva om det som stärker.

Kram
annika

Vardag och flärd sa...

Raraste Maria, jag är glad att du tar till dig allt fint från bloggvännerna och är glad igen!
Jag tittar ofta in hos Mokkasin men har aldrig köpt något, kanske gör det nu när du visat vad du har, papper är roligt.
En kväll i veckan med Sötnosan måste vara guldkväll som ger riktig glädje i hjärtat, pratet med de små är fint.
Tack sälla du för alltid rara hälsningar hos mig!
Jag hoppas du får en fortsatt bra vecka och känner dig varm och glad, vännen!
Varmkramar Eva