söndag 9 mars 2014

En skam för Sverige och lite om dagens middag

Krokus från trädgården
Ida och Doris fina dukning
Vårblommigt och färgglatt

En hungrig sötnosa
Vetemjölsfria våfflor


Några bilder från söndagens middag hemma hos Ida och Doris. Pannkakor och våfflor och till det grädde och massor av ljuvliga sötsaker. Mums så gott det var!

Jag hoppas att er helg har varit bra! Jag och mannen tillbringade lördagkvällen med att gå på En skam för SverigeEn otroligt träffsäker och underhållande show! Gå om ni har möjlighet!

Fin söndagkväll!
KRAM
   

4 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Alltså. Dina bilder på era frukostar, luncher, middagar och övriga små och större sammankomster är för underbara och dukningen är alltid perfekt och rätt!!

Har haft en väldigt fin och avslappnad helg.

Nu hoppas vi på en bra vecka, eller hur? :)

Kram Ann-Louise

Vardag och flärd sa...

Åh, det är så underbart med dina färgglada bilder från era måltider, man blir så glad och inspirerad!
En skam för Sverige hade jag inte ens hört talas om, så är det att bo på landet, man är lite vid sidan om, hihi.
Nu vännen, hoppas vi att denna veckan fortsätter med lika vackert väder som det var i helgen, men det verkar inte så, det är så grått och disigt.
Jag hoppas du får en riktigt bra vecka i alla fall, rara vän!
Kramar Eva
PS. Smyger mig till lite "bloggtid" på jobbet, datorn hemma är ju helknäpp.

Rost och rädisor sa...

Var härligt med krokusbukett. Jag har inte så många, så de får stå kvar i rabatten än så länge.
Våfflor och pannkakor, jag blir jättesugen!

Ha det fint
/Anette

Unknown sa...

Härligt och färgglatt, och himla gott ser det ut :)

Kramen,Eva