söndag 24 januari 2016

Lägesrapport

Ekologiska nyttigheter...
...och en frukostdukning i blått och rosa
Dricksglasen jag fick av Smulan i julklapp
Jordgubbssmoothie
Perfekt kokta ägg...
...och så den ljuvliga söndagsbuketten

I helgen har Smulan pluggat historia och jag har försökt att lindra en långdragen förkylning med bär, frukt och blomster. Mannen och jag har gått två långa promenader och extra fint kändes det för mammahjärtat att få ha Ida här. Nu ska jag spendera resten av kvällen åt att ligga uppkrupen i soffan. Bland kuddar och filtar ska jag ägna all min uppmärksamhet åt Farmen och Stjärnorna på slottet


Hoppas att er helg har varit trivsam.
Vi har töväder och plusgrader.
Kramar

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Dina bilder sprakar av vitaminer och friskhet så jag hoppas du känner dig piggare nu. Smoothies är verkligen beroendeframkallande, kanske för att man kan göra dem i "tusen" olika sammansättningar.
Var rädd om dig, rara du, och ha en bra vecka!
Kramar Eva