lördag 16 januari 2016

Långsamt

På badrumsskåpet

Idag går allting väldigt långsamt. Vi vaknar sent och det tar tid att komma igång. Dagen ägnas åt shopping och beslut kring jackinköp och annat nödvändigt... som att julen ska få vara kvar. Ett litet tag till. Och jag får umgås med de bästa och det känns fint! 

Nu blir det kvällsmat och sedan ska jag påbörja ett nytt handarbetsprojekt till mig och Dollan! Utomhus är det kallt. Och jag älskar det. Älskar bitet som blir i kinderna när vi är ute. 

Lev väl!
Kram

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Nej, varför ska man ha bråttom när man är ledig?
Det är fantastiskt vackra dagar nu men jag gillar inte när kylan tränger in i huset. Det är härligt att vara ute och promenera och det känns inte så kallt eftersom det inte blåser. Inne eldar vi i både vedspis och kamin.
Mysigt att handarbeta och speciellt vintertid. Hoppas du visar vad ni pysslar med.
Så fint du har på badrumsskåpet, känns som jag också vill göra fint i badrummet.
Önskar dig en riktigt bra vecka och kanske lite uteaktivitet med eleverna!
Kramar Eva

Unknown sa...

Det är skönt med...långsamt.

Allt gott till Dig och de dina.
KRAM♥