fredag 26 februari 2010

Myshelg med Kajsa och käraste vännerna!

*
Vitaste krokusen


Äntligen är det finfredag! Den är sååååå efterlängtad! Eftersom vi ska ha finbesök hela veckoslutet och därför får en finhelg, har vi även mycket att göra! Listan är lång med alla "måsten" och "vore roligt om vi hinner" och så kommer sotaren hit för att kolla om vi har haft soteld i skorstenen...... Scary....

I går gjorde jag den sista slipningen på skåpet och det blev så fiiiint! Tyvärr kunde jag inte vaxa det, då vaxet jag köpt hade en orangeaktig nyans, trots att det stod på förpackningen att det skulle vara ofärgat.... Det var tur att jag testade på en låda först, annars hade hela skåpet blivit missfärgat!


Vackrast då det är vitt vitt vitt


Visar ytterligare en bild på mitt senaste projekt, då det ej ännu var färdigmålat och på sötaste krokusen. Dessa blomster är alltid vackra och särskilt då de är vita! :)

Nej nu ska jag äta lite frukost med barnen, innan dagens alla projekt drar igång! :P


Ha nu en skön helg och var rädda om er!!!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysig helg med Kajsa i Örebro!
Fina vårblommor och vackra möbler och grejor som du har hemma, VERKLIGEN!
:-D