måndag 8 februari 2010

Vinterbröllop


Gratulationskort och paket...... with a touch of romance!


I helgen var vi på bröllop i vår svenska huvudstad! Brudparet var otroligt stiligt och bruden var sanslöst vacker i en underbart stilren kreation. Hela hennes uppenbarelse påminde faktiskt om Grace Kelly! Efter bröllopsakten for vi till Skeppsholmen där det bjöds på middag och festligheter hela kvällen lång! :)))


Natten tillbringade vi på ett nyöppnat hotell, vilket låg precis intill festlokalen. Det kändes otroligt lyxigt att Johan och jag, på tu man hand, fick lyxa till det genom att vara barnfria nästan en hel helg! Nora och Herman hade vi "lånat ut" åt min kusin och hans familj och jag vet att de hade det jättebra där!




Love Love Love


Nu är det åter måndag och veckans projekt består huvudsakligen av tentaplugg och rapportskrivning! Till helgen kommer Johans pappa och hjälper oss med att riva ner en vägg mellan salongen och arbetsrummet. Det är meningen att Herman ska flytta ner i ateljén, att hans rum ska bli arbetsrum och att vi ska få en betydligt större matsal! :)))


Hoppas att ni haft en fin helg och att tillvaron varit skonsam och behaglig!

Var rädda om er och kram
från mig!

3 kommentarer:

Ida sa...

Vilket vacker kort!

Anonym sa...

Gilla,Gilla<3 <3 <3 Kramisar

Danskan sa...

Oh, vackert med presenterna till brudparet som du gjorde. Jag vet att du alltid pysslar med fina saker och allt. Bra idé. :-)