tisdag 23 februari 2010

Njuter av tulpaner och ett snart ommålat skåp!

*
Oslagbart vackra tulpaner....


Vi har ett gammalt skåp som är ett arv efter min mamma. Det betyder jättemycket för mig! Dels för att det är ett kärt minne och för att min mor verkligen älskade den här möbeln, men också för att det är så vackert..... Det har bara varit en sak som jag inte riktigt har gillat.... och det är färgen..... Så nu har jag börjat att måla om det och jag tror att det kommer att bli superbra! Jag har verkligen försökt att låta det förbli omålat, men den orange och träfärgade nyansen gjorde det omöjligt! :P I går tog jag fram pensel och färg och snart är det vitt och härligt shabby chick, precis så som jag längtat efter att det ska vara! :))



Vackert skåp........


Ha en fortsatt bra vecka i det vinterlika och kyliga februariklimatet!

Kram!

1 kommentar:

KLydell sa...

Så fint det blir, ska bli kul att se i helgen!