tisdag 9 november 2010

...det snöar


  Lite försmak av vintern och julen... "Gammalt" pyssel i form av tovade hjärtan och en ny underbar ljuslykta från Nice!


Idag snöar det... och blåser "storm"! Måste erkänna att det känns skönt att slippa gå ut! I går hade vi sol och fint och jag och Bettan fick en skön promenad i det vackra vädret! :) Har återigen bestäm att jag ska bli bättre på att röra på mig, det har blivit alldeles för mycket stillasittande den senaste tiden! Men idag sitter jag förankrad vid köksbordet, tillsammans med en hög artiklar, lite "gott och onyttigt" och massor av tända ljus... Ganska mysigt faktiskt!!! :)

Må väl och var rädda om er!
Kram och kärlek!

10 kommentarer:

Ida sa...

Jag tycker att det är helt fantastiskt att det snöar, så mysigt!! Nu är det ju perfekt att handla julklappar, undrar om jag inte ska göra det så man får den riktigt härliga känslan av jul ;)
♥♥♥

Stina sa...

Du tar så fina bilder. Du vet hur man fixar du.:-) Kram Stina

Nora sa...

Så fint! Jag tycker att det är jobbigt att cykla i snöstormen, så den är inte uppskattad!!!!

Kram Nora!

Anonym sa...

Vilka fina vinterbilder, har ni mycket snö? Låter skönt att slippa gå ut när det är oväder. Verkar som om snön kommer hit också!
Kram Carina

nina/nice sa...

Ja, gud vilket oväder det blev!
Ganska mysigt ändå...
Otroligt vackra bilder!
Sköt om er alla fina!
Kram Nina

Anna sa...

Mysigt med snön här nu!

Sköt om er så väl! Kramar Danskan

KLydell sa...

Visst är det mysigt med alla tända ljus och de varma dryckerna man kan dricka!! Vilka fina bilder du har tagit! <3

annika sa...

Underbara bilder du har. Jo i dag hade det nog varit skönt att hålla sig inomhus men det funkade inte så. det verkar som omdu hade det mysigt då du skriver och läser.

Kram

Vita små hjärtan sa...

Hej Rara Maria.
Så underbara bilder...
Å jag vill tacka för varma ord hos mig.
Kram Agnetha

Sirpa sa...

Hej!
Så fina bilder!
Snön ska bort tycker jag! Igår såg vi en liten smula solen men idag är det SÅ grått!
Ha en mysfredag!
Kram Sirpa