fredag 5 november 2010

Rekreation

Pryder badrumsgolvet

Det är ytterst sällan som jag känner att jag har en dålig dag och vanligtvis gillar jag att engagera mig i diverse olika livsangelägenheter... Men just nu känner jag mig som en hålstucken ballong, som om luften gått ur mig... Låter trist, men så är det idag, men förhoppningsvis inte i morgon... ♥


Att virka gick mycket fortare än vad jag trott....

Men jag hoppas att ni mår bra och att ni får en riktigt skön och behaglig helg!!! Själv ska ska jag njuta av min fina familj och av världens mest underbara lilla Doris, som kommer och övernattar här! :))) 

Ta hand om er alla fina!
KRAM
♥♥

7 kommentarer:

annika sa...

Jamen ibland känns det så där som om man bara fått för mycket av allting....uttömd helt enkelt. Lite avkoppling och annat att göra så brukar det återkomma...livet...
Vi ska vara barnvakt i morgonkväll så då har vi liknande uppgifter i helgen.

Söt duk som su har virkat.

Ta hand om dig
Kram
annika

Nora sa...

Nu när du är klar med mattan kanske du kan visa mig hur man virkar! Igen...

Kram Nora! :D

Härligt hemma sa...

Åååå har du virkat mattan!? Supersnygg!!! Sån vill jag ha :)). Jag känner igen mig, känner mig helt urlakad just nu. Ibland blir det så när "utgifterna" har varit större än "inkomsterna"!! Ha det gott och njut av din helg!! Kramar Madeleine

KLydell sa...

Gud vilken underbart vacker matta!!! En sådan får du gärna ha med dig ner när du kommer på besök nästa gång!! Den var verkligen supersöt!

Stina sa...

Men vilken fin matta!

Ja, du gumman. De där dagar kommer ibland. Men det brukar bli bättre efteråt.;-) Kram Stina

Anonym sa...

Alla känner vi nog så ibland. Brukar alltid gå in på din blogg, tycker att den är så fin!
Kram till dig med förhoppning om att du har lite mer energi idag!
//Carina

Sirpa sa...

Hej!
Tack för sin snälla hälsning!
Fint!
Hoppas du mår bättre nu och har kunnat vila!
Ha en skön söndag!
Kram Sirpa