onsdag 24 november 2010

Redan advent....




Åh så mycket fint adventspyssel man hittar när man kikar runt bland alla mysiga bloggar!!! Själv har jag inte riktigt hunnit fatta att det snart är advent.... Blir också sugen på att sätta igång och pynta! :)

Hoppas att ni har det trivsamt i er tillvaro! Jag pluggar mest och har just inget spännande att berätta. Mitt målarprojekt är klart, men det krävs lite "fixa och dona" innan jag kan visa vad jag har gjort! :)

Ha det gott alla fina och var rädda om er!
KRAM och KÄRLEK!
♥♥♥

14 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilken fin ljuslykta du har gjort! Jag har sagt det många gånger nu men det är ju faktiskt så att det enkla oftast blir vackrast.
Vad är det du pluggar?
Det ska bli spännande att se vad du har målat.
Stor Kram Annelie ♥

Ida sa...

Va fint du har gjort på bloggen. Vist är det mysigt att det snart är advent! Vi får ta en riktig pysseldag sen när du har pluggat klart! Idag är det bara en månad kvar till julafton :)
♥♥♥

Stina sa...

Ska bli spännande att se vad du har gjort.
Härligt och fint hjärta.:-) Kram Stina

Nora sa...

Ja, vi får ta och börja julpynta väldigt snart!!:D

nina/nice sa...

Ja, visst blir man sugen!
Jag har tjuvstartat lite... för att hinna...
Vilken jättefin header!
Har du tovat hjärtat själv? Fint.
Din lilla skål har också kommit ;)
Sköt om dig!
Största kramen! Nina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Oj så glad jag är att du skrev till mig.
Tänk att jag har missat så många underbara inlägg.
Jag har inte kollat vilka som gjort inlägg, bara svarat på kommentarer, i den mån jag hunnit.
Kvinna du är ju sjukt duktig på bilder, och har så vackert hemma. Och sen vilka porträtt av dina kära,jättesnygga.
Du har både virkat matta till badrummet, snygg också, virkat stjärnor, och bakat.
Kul det där med motionen, för när tven gick sönder då fick ni springa runt och leta en ny. Lite roligt, för så är det här också man sitter och ser för mycket tv, borde springa runt mer.
Jag är jättedålig på daglig motion.
Sen har du så vackra koppar i ditt ekskåp, med de söta nissarna.
Den lilla stjärnljusstaken i mitten på bilden med hyacinten och skåpet och hjärtana,den lilla ljusstaken tilltalar mitt estetiska sinne något sjukt, så läcker.
Har du köpt den så eller har du patinerat den.
Får jag låna din ide att göra en griffeltavla av en fönsterram?? Den iden gillar jag verkligen mycket!
Trådarbetena är också mycket läckert.
Jominsann nog har du julpynt och vackerhet alltid.
Ha det bra.
Kram Zara

Härligt hemma sa...

Advent är sååå mysigt!! Jag tycker du verkar ha det väldigt adventsmysigt hemma!? Ser både hyacinter och superfina ljustakar! Ha en sköön helg!! Hoppas du kan ta lite uppehåll från pluggandet. KRAMAR Madeleine

Anonym sa...

Hej vilken mysig blogg du har med så många fina bilder! Hit kommer jag snart tillbaka! Ha en fortsatt trevlig dag! kram Nina

KLydell sa...

Det komemr säkert att vara jätefint hemma sen när väl julen är kommen! Ska bli kul att se målarprojektet!

Vita små hjärtan sa...

Hej Rara Maria.
Du behöver inte berätta något spännande. Det är spännande nog att kika in hos dig och kolla dina vackra rofyllda bilder.
Kram Agnetha

annika sa...

Ser att det är många med mig som uppskattar din vackra bilder. De är så rena och fina. Mysigt med ljuslyktan och det fina hjärtat. Har du tovat det?
Jag har ännu inte gjort något adventsaktigt här hemma.
Kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Jag tittar så gärna in till dig ändå, det känns alltid så bra!

Önskar dig en fin o stämningsfull första Advent!

Många Kramar Therese

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag hoppas att du får en riktigt skön fredagskväll och att du kanske inte behöver plugga så mycket i helgen utan kan njuta av första Advent riktigt ordentligt!
Stor Kram Annelie ♥

Sirpa sa...

Önskar dig en mysig helg!
Kram Sirpa