söndag 2 januari 2011

Det nya året...

Herman stod  länge och beskådade nyårsnattens fyrverkerispel...

...firades in i Västerås med Annika och hennes fina fina familj! Tillsammans dinerade och sällskapade vi i deras otroligt vackra julhem och vi hade en riktigt skön och mysig nyårshelg!!! Tusen tack vännen för alla trivsamheter!!! WE LOVE YOU ALL!♥

Idag ska jag fortsätta att njuta av att det fortfarande råder jul i vårt hus, och så ska jag vila och mysa tillsammans med Nora, som inte riktigt återhämtat sig efter mellandagarnas envisa virusattack!


Jag hoppas att ni hade en riktigt fin och behaglig nyårshelg!
God fortsättning alla rara som tittar in här!!!
KRAM♥

8 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på dig med, fina bilder!
Ha det så bra i dag och i veckan!
Kram carina

Ida sa...

Jag tror säkert att ni hade det underbart hos Annika!
God fortsättning kära mamma!
Puss♥

KLydell sa...

Vad mysigt ni verrkar ha haft!!!
Hoppas att ni mår bättre snart!

annika sa...

Verkar som en härlig nyårsafton. God fortsättning på det nya 2011. Oj så många fina inlägg jag har missat här. Ser att du har haft en fin jul.

Kram
annika

mamma lycklig sa...

God fortsättning på det nya året!
Julen och nyår har gått i lugnets tecken, har inte gjort många knop. Fick en elfilt av min man som jag flitigt har använt. I morgon förmiddag bär det ut av hemmåt i gen, vi lämnar Funäsdalen för denna gång. Alltid lika tråkigt att lämna denna underbara plats. Enda trösten är att jag snart får återvända.
Ha det bäst.
Kramar Nettan

Stina sa...

Hej gumman!
Nu var det ett tag sedan man var här. Hinner liksom inte med. Men det blir bättre snart. Hoppas att det är bra med dig. Kram Stina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej vännen!
Det låter som om du har haft det lika bra som jag:) Det har varit underbart lugnt och sköönt hela jul- och nyårshelgen! Det behövdes verkligen. Trots att det varit skönt med några dagars blogguppehåll har jag saknat att titta in här hos glada dig! Tack för dina snälla och omtänksamma inlägg♥
STOR Kram Annelie ♥

Anonym sa...

Tack själv för en lugnt och fint nyår!!!! Man saknar er som attan när ni åkt hem :(:( Kramisar i massor från Annika and the boys!!!! <3 <3 <3