torsdag 3 mars 2011

Kan det bli för många.....

  


Vita Ranunkler.... min absoluta favoritblomma, sedan flera år....  Kan det någonsin bli för mycket, eller för många av denna underbara blomma.... jag tror inte det!!!






Jag har fått en Award av raraste och finaste Annelie med bloggen Zinkhjärtat... och nu är det meningen att jag ska nominera andra bloggare som inte har så många följare.... Att bli ihågkommen är alltid roligt och de flesta blir nog glada över lite uppmärksamhet, men jag vet flera som "gärna" avstår från Awards... Så medan jag funderar lite över detta, "tycker" jag att ni ska titta in hos Annelie! Denna tjej har verkligen sinne för allt det vackra och konstnärliga!!! Tusen tack vännen för att du tänkte på mig och för att du genom ditt bloggande delar med dig av så mycket tänkvärt och fint!


Ha det gott alla goa och rara!
Önskar er en skön dag!
KRAM

10 kommentarer:

Stina sa...

Härlig blomma det där. Så fina bilder.
Kram Stina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Visst är det en underbart vacker blomma! Ljuuvligt med så många härliga kort:)

Vilket fint beröm du ger mig (blir nästan generad:))! Du är helt enkelt för underbar!

Stor Kram Annelie ♥

martinealison sa...

Elles sont si belles les renoncules et les vôtres particulièrement. Elles sont merveilleusement mises en valeur.
Bisous

Vardag och flärd sa...

Ranunklerna är så ljuvliga och jag tror att de håller sig ett tag också! Min dotter skulle köpa igår men det var inga fina kvar så hon avstod.
Kul med awarden från Zinkhjärtat! Jag tittar in på hennes blogg ofta och jag tycker att du och hon är lika på nåt sätt, bilderna är så fina och man får en så skön känsla när man tittar in hos er. Ni är fina!
Ha en härlig dag!
Kram Eva

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Samma sak händer var gång jag kommer in till dig, jag gapar och njuter och blir snurrig av lycka, när jag ser dina bilder, woow vilka bilder.
Rosenbilderna, (är det sidenrosor?) alltså de bilderna borde komma på pränt som en vacker tavla.
Unnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnderbart!!
Så dessa ranunkler, du har så rätt en magiskt vacker blomma.
Även pellisen i sin kruka, mums,
Mer behöver jag väl inte säga, det är bara att njuta av dina bilder, som en extra bonus på dagen.
Många kramar Zara

KLydell sa...

Vilka vackra blommor!!! <3

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej igen:)

Vad glad jag blir när jag läser Evas kommentar:) Är vi kanske lite lika?

Jag har mailat dig .....
Sov Gott ♥♥

bikim sa...

loved
loved it all!!!!!!!!!!!!!!!!!
happy day!
Rosa

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbara blomma..underbara bilder:)

Önskar dig en fin dag
Kram Susanne

annika sa...

Vackert!

Tänker lite lika då det gäller awards.

Ha en fin helg fina du.

Kram
annika