tisdag 15 maj 2012

Att ana sommaren

Mannens vårstädning av altan





Jag börjar ana sommaren... se ett avslut på skrivandet! Idag blir det nämligen provventilering och därefter ytterligare ett par veckors skrivande. Men sedan, då börjar sommarfriden! Då ska jag ha sovmorgon och jag ska trädgårdsfika med fina vänner och pilla med tårna i gräset och jag ska läsa massor av skräplitteratur och(andningspaus) motionera och inte analysera eller reflektera över hur, vad eller varför något är eller hur det förhåller sig till annat! Så får det bli! :)




Tack för era kommentarer, mail och 
telefonsamtal! Ni är bäst!!!

KRAM

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Du är också bäst! Och se vad mycket härligt du har framför dig, det ska vara jobbigt ibland för att man ska kunna njuta sen!
Vilken fin kista ni har på altanen!
Hoppas nu du kan få koppla av lite i helgen!
Kramar Eva

annika sa...

Stackars dig Maria ...det är tufft att skriva speciellt när allt ska bedömas så som din uppsats ska. Jag tror att du är en MVG:are. Så skönt det kommer att bli för dig och din familj då du kan slappna av sen då detta är klart. Då kanske vi ska fika nånstans ihop...

Hoppas att provventileringen gick bra.

Kram

Vita små hjärtan sa...

Det låter som härlig framtid!!!!!
Kram på dig söta/Agnetha

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hejja dig!!!! Det låter som en idé att pilla med tårna i gräset! Snart så!!
Massa goa kramar!!orwises cededva