tisdag 22 maj 2012

Ett av det vackraste

Ljuvliga blomster

Intill slottet...


I söndagskväll när vi körde genom city passerade vi slottet... Åh så vackert där var! :) För några år sedan var utecafét intill en plats där jag tillbringade många timmar i vårsolen... Det var jag och så var det min mamma. Det var vårt nöje, att få sitta vid vattnet och äta glass. Ett av det vackraste är nog våren och ett av det vackraste minnena är när vi satt där!


Idag skriver jag till tonerna av fågelkvitter!
Jag hoppas att ni njuter av våren!
Kram

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vackra vårblommande träd! Och så härligt med minnen!
Ha det gott, vännen!
Kram Eva

martinealison sa...

Le printemps est pour moi une saison que j'adore... la nature se réveille et nous révèle tous ces joyaux...
Une très jolie publication.
gros bisous à vous ma chère Maria.

Vita små hjärtan sa...

Så ljuvliga bilder! En härlig tid nu..
Ha en fin solig onsdag!
Kram Agnetha

nina/nice sa...

Underbara bilder, som vykort!
Ha en underbar dag!
Kram Nina

Anonym sa...

Vackra ord och bilder!
Kram vännen, hoppas fåglarna kvittrar idag med.
Carina