tisdag 22 januari 2013

Det fina

Vår fina stad
(Instagram)

Fina, varma och gosiga
(Instagram)


Så fick vi vinter igen och jag blir glad och tänker att minusgrader och vintervit snö är fint i en annars så mörk månad. Att jag sedan fått ett par gosiga, fotvänliga och otroligt varma vinterstövlar av maken, är också fint.

Och ska vi prata fler finheter så är det att få spendera ett par timmar med Bettan på stadens IKEA-varuhus. Fika skumraketer för en billig penning och till det dricka gratiskaffe (för alla medlemmar) ur vita muggar. 

Och som en perfekt avslutning på dagen står nu kalops och kokt potatis på menyn och efter det blir det Hollywoodfruar och slappande i soffan. Törs man säga att även det känns himla fiiiiiint?!


Ta hand om er!
Kram
   

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken fin dag du haft! Och vännen, en snäll make har du, stövlarna ser så vintervarma och sköna ut!
Slappa i soffan ska jag också göra eftersom internet krånglar här, vet inte om kommentaren går fram till dig. Men jag hittade mina bilder!
Ha en fin kväll, rara du!
Kramar Eva

Anonym sa...

Det törs man. Härlig dag!
Ha en fin onsdag med.
Kram Carina

Ida sa...

Men gud vilken mysig dag!!!
Puss Puss♥

blockethuset sa...

Härlig dag du hade och med dessa på fötterna så skulle man ju kunna gå på vilket finkalas som helst!
URSNYGGA!!
Kram
C