måndag 14 oktober 2013

Om helgens kära besök

En hemkommen och glad dotter
Fikasugna ungdomar
En promenerande son (som inte är särskilt road av att promenera)...
...och någon som var på sin vakt då vi passerade
Dukat till kvällsmat
Lördagskvällens tilltugg
(Instagram)
Kajsas vackra papperspåse


I helgen har vi fått rå om en älskad dotter och hennes fästman. Firat en födelsedag som egentligen borde ha firats för länge sedan. Gått solskenspromenader och avnjutit medhavd matsäck vid vattnet. Kort och gott, vi har ägnat oss åt umgänge och livets goda frosseri. Det var fint!

Nu ska jag kurera mig och försöka bli kvitt min snuva och huvudvärk. Slänga mig i soffan och krypa in under täcket. Vila ordentligt. För vi behöver det, jag och min kropp.


Hoppas att er helg 
varit fin!
KRAM
          

8 kommentarer:

annika sa...

Härliga helgdagar som innehar haft. Ett fantastiskt väder som var hos oss. Rynningeviken är ett vackert och trivsamt ställe att vistas vid.
Krya på dig!
Kram
annika

LyckligaPraliner sa...

Kvalitetstid. Så härligt för er! Det är sånt man kommer ihåg när kylan viner runt knutarna :) Åhh älskar dina dukningar!!

KRAM

Annas röda stol sa...

Så härligt att få rå om de sina :) Ja fy nu får du kurera dig, så du blir kvitt din förkylning. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Så roligt att du äntligen fick ha fina dottern hemma, vännen, och så trevligt ni haft med mat både ute och inne. Ser att du har likadan servis som min dotter, den är vacker. Underbara bilder!
Men vad är det för envis bacill som har fått grepp i din kropp? Schasa bort den med lite glögg kanske!
Trots förkylning önskar jag dig en riktigt fin vecka, rara du, och tack för din fina kommentar!
Kramar Eva

millandante sa...

Åh jag förstår precis glädjen, då båda mina nu har lämnat boet.. underbar helg låter det som!
Och härliga bilder!!

Kram:)

Unknown sa...

Hej, vad roligt att hitta in till dig! Jättemysig blogg du har.
Vi ses igen
//bara anna
annacecar.blogspot.com

Hajan sa...

finns väl inget bättre än när man får rå om varandra ibland.
kram från Hajan

Coquina sa...

Vilken underbar helg =)Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)