torsdag 27 november 2014

Novemberbukett och julinspiration

Novemberbukett från mannen 
(lite vissen i kanterna men fortfarande fin)


Fram till dess att juligheten tar sig an mina sinnen fortsätter det att vara julknapert här på bloggen. Nu kan den i och för sig få komma. Julinspirationen. Måste bara vänta in den först. Eventuellt behöver jag lirka lite så att den ger sig till känna. Den efterlängtade julinspirationen. 

Det kan vara så att jag börjar bli sugen på att julpyssla. Men pysselkänslor kan vara väldigt flyktiga och det är inte alltid jag hinner fånga dem. I vilket fall har jag hittat flera enkla och mysiga julpyssel ute på nätet. Återkommer om det framöver. Förhoppningsvis innan jul.



Fin torsdag!
KRAM
  

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Åh vännen, jag vill gärna se dina enkla pyssel! Nu är jag i stugan med flickorna, barnbarn och svärdotterns mamma och vi ska pyssla och mysa. Hoppas jag också kan visa lite pyssel så småningom.
Hoppas du får en härlig och fin helg, rara vän!
Kramar Eva

Annas röda stol sa...

Så vackert!! Ha en fin kväll. Kram Anna

annika sa...

Fina stjärnor! Men så trist med datorn och det utspillda kaffet. Jag tänker ofta på risken man tar då man dricker eller äter vid iPaden eller datorn. Blir det en ny dator nu?

Du har en fantastiskt fin dotter



Kram
annika