måndag 24 november 2014

Önskelistor

Gamla och nya finheter 
(glasask, liten stjärnljusstake och ljusslinga från Nice)
Rosettprydd flaska från Annika och hennes killar...
...och så en gammal bild på Dollan

Rensade bland mina bilder och fann den här bilden på Dollan. Tänk så liten hon var då och så mycket större hon är idag. I torsdags, när vi hade finbesök, satt Dollan och Melker och skrev önskelistor till tomten. Den riktiga tomten, han med släden, renarna och alla julklapparna. Idag frågade Dollan om jag har postat min önskelista till tomten. Och det har jag ju inte för egentligen har jag inga särskilda önskemål. Förutom de om snö, välmående och massor av fintid men sådana paket trodde Dollan kunde bli för tunga för tomtesläden.



Ta hand om er!
KRAM
    

3 kommentarer:

Tammie Lee sa...

such lovely glimpses!

Vardag och flärd sa...

Vännen, din Dollan har blivit så stor, förut var hon en liten tös med putande mage. Det är underbart med våra flickor, hur stora de än är.
Julia och jag skrev önskelista till tomten i söndags och gick ut i skogen och lämnade den där tomten bor, det är fint.
Min önskelista innehåller inte så mycket materiellt, har nog det som behövs men liksom du vill jag ha fintid - massor.
Nu hoppas jag du får en fortsatt fin vecka och den sedvanliga promenaden på stan med Dollan blir det förstås!
Må gott!
Kramar Eva

Här är gudagott att vara ! sa...

Att tiden rusar iväg ser man inte minst på barnbarnen ! Att få tillbringa några timmar med dom varje vecka, står högst uppe på önskelistan tillsammans med önskan om att nära och kära ska få vara friska och lyckliga.
- Säjer det igen ; Du är så enormt duktig att fånga dom där små ögonblicken med din kamera..Och då blir dom magiska !
Varma kramar / Anneli