tisdag 15 december 2009

Granris lite varstans....

Granris i julstrutar...

Idag kunde vi hämta ut vår förra tenta..... och jag känner mig nöjd!!!! :))) Innan kvällen hann jag även med en mysig fika hemma hos min kära vän Karin, välbehövligt och som alltid lika trivsamt!


Söt julpålle!

I helgen hade vi kärt besök och med sig hade dessa goa människor både vackra blommor och denna söta hästapålle! Tack vännen för att ni kom och gjorde vår helg så trevlig och mysig!


Vackert och jullikt!


.... Snart är det jul och för att öka på julstämningen lite har jag pyntat med granriskvistar lite varstans i huset! :) I köket har vi vid ett av fönsterna en zinkbalja och den har jag fyllt med massor av "julegrönt", så nu både luktar och ser det "juligt" ut!

I veckan måste jag lägga en hel del tid på studierna...... Herman är fortfarande inte frisk, han både hostar och snörvlar och febern ligger omkring 38,0 * C! Stackars lilla gubben! Som tur är har vi Ida som kan hjälpa oss då jag behöver åka till Universitetet! Tack snälla, rara, söta gumman för att du har så god hand om lillebror!!! :)

Väl mött i decembermörkret!
Kram från mig!


1 kommentar:

KLydell sa...

Så mkt vitt och fint! :)