tisdag 8 december 2009

Sanslöst vacker butik och febrigt barn....

Design and Countryhouse

Det finns underbara butiker man bara inte kan låta bli att besöka och så finns det sanslöst underbara butiker..... En sådan är ovan nämnda och varje gång jag är i Västerås försöker jag åka dit för att insupa den fantastiska atmosfären! :) Jag kan förstå att de som inte är så intresserade av just denna inredningsstil inte heller delar min entusiasm, men jag, jag fullkomligt älskar detta ställe! Lokalerna ligger i ett gammalt kulturmärkt rosa hus och hela butiken går i en fransk, lantlig och romantisk stil!

Givetvis var vi där igår då jag besökte Annika och jag verkligen njöt av allt de vackra! Efter vår lilla "shoppingtur" åkte vi hem till min väns otroligt tjusiga hem och där åt vi en supergod sopplunch! :) Tyvärr var Herman, som fick följa med för att jag trodde att han "bara" var lite hängig, inte alls kry och min lilla Muffel ägnade i princip hela dagen åt att ligga på kökssoffan och vila. Nu har han i två dagar haft 39,5 *C i feber och jag funderar på om det kan vara den beryktade influensan.....

Nej nu ska vi dricka glögg och mysa lite. Tidigare i eftermiddag låg jag och Herman och sov ett par timmar.... så kanske orkar jag titta klart på Flickan som lekte med elden...

Ha det fortsatt gott och var rädda om er!

Kram!

Ps... Snart kommer Skruttan, alltså Kajsa, hem! :)))

1 kommentar:

Ida sa...

Helt underbar butik!! V mysigt att ni hade det trevligt! Stackars Herman, hoppas att han blir bättre snart!!