lördag 19 december 2009

Vintermagiskt!

Sötaste tomtemor!


Vi har fått snö.... Ute är det - 17* C och naturen ligger inbäddad i en alldeles vit och bländande vinterskrud! Genast blir allt så mycket vackrare och ljusare och ett vintermagiskt skimmer gör att utomhus känns som en helt annan värld! I love it!!!



Små ljuvliga julting!


Bara fem dagar kvar till dopparedagen och jag har i princip inte hunnit med några julbestyr.... Men inget praktiskt problem är större än att det vanligtvis går att lösa! :)

Herman är äntligen feberfri! Efter 11 dagar med pendlande feber är han nu bara lite hostig och trött! Jag är ganska säker på att han haft svininfluensan.... Lyckligtvis var hans lungpåverkan orsakad av ett virus och inte en bakterie! :P Nåväl, nu mår han bättre och mitt bekymrade hjärta känner sig mycket lugnare!

Idag ska jag och Ida göra lite julklappsinköp, vilket antagligen tusen andra människor också kommer att göra..... :P


Allt gott till er!

Kram!


3 kommentarer:

KLydell sa...

Det låter mysigt!!! Och om två dagar kommer jag hem! :P

Maria sa...

Jaaaa vad vi längtar!!!!

Ida sa...

Jag älsar också snön! Gud så skönt att herman äntligen inte har feber längre! Ett jättemysigt inlägg som alltid <3 <3