söndag 28 mars 2010

En bara vara dag...

*
Mysigt träspel

Idag ska vi bara vara..... slappa, pyssla och ta det riktigt lugnt! :) .... Åh så jag har längtat efter det! Nu blir det kognition i allra högsta grad... men inte i teoretisk form, utan i praktisk! :))) Jag antar att det blir några påskägg.... vi får se! ;)

I går var det ju som sagt Earth hour och då passade vi på att familjemysa med nedsläckt hus och massor av tända ljus! Bland annat spelade vi tre i rad och jag säger bara det..... ibland kan det vara riktigt svårt att vinna över en tioåring... :)

Nu vankas frukost... det luktar härligt gott av nybryggt kaffe! Det är tur man har en man som kan skämma bort en ibland! :)


Allt gott till er!
Kram

1 kommentar:

nina/nice sa...

Vi kunde gott ha en Earth hour varje månad!
Eller varför inte en Earth day?

När vi får strömavbrott hemma blir jag lycklig
som ett barn och vill alltid laga mat på vedspisen.
Jag brukar skynda mig innan strömmen kommer tillbaka...

Ta väl hand om er!

Kram Nina