onsdag 24 mars 2010

Rapport från en hårt pluggande student.....

*
På lilla bordet i vardagsrummet

.... pluggar, men längtar efter tusen andra saker...... och så funderar jag och funderar och funderar.... Men snart är det påsk och då händer det rolígheter! Vi ska tillsammans med Ida och hennes familj göra en lite road trip ner till Karlskrona! Där ska vi besöka min bror och hans familj, vilket jag verkligen ser fram emot!!!

Har jag möjlighet ska jag passa på att besöka Alvas hus, en jättemysig inredningsbutik! :) Men i huvudsak ska vi umgås med nära och kära, äta alldeles för mycket mat och godis, samt njuta av den fantastiskt vackra skärgårdsmiljön! :)))


Några av mina favoritljusstakar

De flesta inköpta på Nice


Ha det fortsatt gott och var rädda om er!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har du varit inne på inredingsbutiken som ligger nästan granne med röda korset i Örebro? De har din stil av inredning och har en jättemysig liten butik.

Ida sa...

Det ska bli så mysigt att åka ner till Jonas!!