lördag 13 mars 2010

Kanske att jag börjar längta efter våren lite....

*
Morgonkaffe i favoritmuggen


Vilken underbar morgon vi har här.... Eller rättare sagt, vilket fantastiskt väder det är denna morgon! :))) Det är en sådan här dag då man bara vill vara ute och njuta av den härliga luften, av att solen skiner och att dess strålar faktiskt värmer riktigt skönt! :) Det får nog bli en riktig långpromenad efter lunch......


Sötaste äggkoppen, inköpt hos Nina på Nice


Kanske att jag börjar längta efter våren lite.... Eller så är det först nu som det går upp för mig och blir tydligt, att jag innerst där inne ser fram emot barmark och ett grönskande landskap och att jag inte riktigt förstått det tidigare! Ibland tycker jag att det verkar som om min hjärna arbeta i någon form av fördröjning... Att det tar ett tag innan jag själv blir medveten om vad jag känner.... Som när Johan är ute och reser och jag inte märker att jag saknat honom, förrän han kommer hem och jag känner mig så där fånigt nyförälskad och glad igen... :P

Nåväl. Nu ska jag ta och göra iordning en mysfrukost åt mig och Herman och sedan ska jag plugga perception. Johan är med Nora i Karlskoga, där de har konsert med ensemblen, så jag tänkte använda tiden till både små och stora "måsten". Men senare i eftermiddag ska vi påskpyssla.... dekorera ägg och göra inbjudningskort! Det ska bli sååå roligt! :)))


Önskar er en fin lördag och söndag!

Allt gott till er!

Kram!

1 kommentar:

nina/nice sa...

Gud vilka fina bilder! Det är nåt speciellt med färgen rosa...
Man blir helt lycklig av den!
Hoppas vi får se lite pyssel här senare.

Kram Nina