måndag 15 mars 2010

Ett av livets glädjeämnen

*
Skänker glädje

Jag gillar verkligen krukväxter, men tyvärr måste jag erkänna att jag på intet sätt har några gröna fingrar..... Ibland funderar jag på att köpa fakeblommor, men det känns inte som jag, så istället köper jag nya då de gamla inte "orkar" hänga med längre.....


Vackra blommönstrade servetter från Green Gate


Vackra blommor gör mig så glad! Jag fullkomligt älskar allt från levande blomster till blommönstrade textilier, servetter, tavlor, kläder .... ja allt som har en vacker ros eller annan tjusig blomma som motiv eller dekoration! :)))




Kärlek i form av ett hjärta och underbart blomster


I fredags kom min man hem med en bedårande vacker bukett, bestående av underbara vita ranunklar och de finaste ljusrosa rosorna! Gissa om jag blev förvånad ;) och jätteglad?!!! :)))


Jag hoppas att ni har haft en bra helg och att ni får en trivsam och behaglig vecka!
Kram

1 kommentar:

nina/nice sa...

Gud va gulligt av honom!
Vilka vackra blommor.
"Kärlek är... Att bli överaskad med blommor bara sådär...
Kram Nina