lördag 3 november 2012

Nästan ständigt

Sötnosa



Alla helgons helg och vi glömde först bort att tända ljus och vi har inte varit på någon kyrkogård. Men jag känner att det inte gör så mycket. Att vi ändå tänker på dem som inte finns kvar. Nästan ständigt och oftast varje dag. Så även idag!

Och förutom att tänka har vi ägnat oss åt att göra saker tillsammans. Så som att äta en lång frukost och senare framåt kvällen genom att laga mat ihop. Under dagen tog vi en sväng till Länsmuseet och på vägen dit sprang jag rakt i famnen på finaste Britt. Snygg-Åkes matte som jag längtat efter att få träffa och som jag därför blev väldigt glad över att se! :) Även T och Snyggingen var med och vi fick beskåda ärret efter den stora operationen som Snyggingen nyligen genomgått (och nu återhämtar sig ifrån).

Ikväll är vinglaset fyllt och det känns makalöst skönt att få slänga sig i soffan tillsammans med en älskad man. Se på TV och fortsätta vara tillsammans. Med familjen. Bara vara och nu helst utan att tänka så mycket. Eftersom det annars är så, nästan ständigt och oftast varje dag, att vi tänker, på allt och inget och på dem som fattas oss.



Fin fortsättning på helgen
önskar jag er!
KRAM
 ♥ 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en fantastisk bra dag!!!!
Hoppas din söndag blir lika fin.
Kram
AC

Vita små hjärtan sa...

En fin dag med andra ord! Å dina ord är så kloka...
Ha en fin kväller.
Kram Agnetha

CreandoPhoto sa...

Vad du skriver fint. Jag trivs med vackra, kloka ord :)