lördag 11 juli 2009

Ommålning, sötsaker och hämtmat!

<3

Från blomlådan


Just nu håller vi på att måla om lite här hemma...... I flera år har jag försökt få min man att gå med på att vi ska måla sängen vit, men eftersom han inte har samma brinnande intresse för inredning och dessutom inte gillar förändringar så har han inte varit så pigg på det. Nu har vi emellertid kommit till skott och i kväll gör vi den sista strykningen!
Passade även på att vitmåla skåpet vi har i sovrummet samt den gamla kökssoffan och jag känner mig helnöjd med resultatet! :)

Förutom att måla har jag även pratat i telefon med min goa och alldeles "bästa" A-K! Hon och hennes dotter kommer och hälsar på i slutet av månaden och det ser vi alla fram emot!




Sötsaker från sommarens baktillfällen


Sommaren har bjudit på flera tillfällen då det varit passande att äta tårta, så vi har bakat en hel del...... Roligaste händelsen är givetvis när Doris föddes och det firade vi med en riktig prinsesstårta!

Ute regnar det fortfarande och eftersom ingen har "hunnit" att förbereda någon mat här, så ska vi i kväll äta take away..... en lyx som jag verkligen uppskattar! :)))

Det var allt för denna gång!
Ha det så bra!
Kram från mig <3

Inga kommentarer: